HubSpot یک کمپین بازاریابی مشترک را اجرا کرد: آنچه در اینجا آموخته ایم
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
HubSpot یک کمپین بازاریابی مشترک را اجرا کرد: آنچه در اینجا آموخته ایم
چهار شنبه 17 دی 1399 ساعت 13:41 | بازدید : 40 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

این می تواند به معنای ترافیک بیشتر از مخاطبان دارای علاقه باشد که از نزدیک با مخاطبان هدف شرکا همسو باشد.

پس از انجام آزمایش ، تیم HubSpot پس از آن نیاز به متوقف کردن و فکر کردن در مورد سرعت گیرهای احتمالی داشتند. برای مبتدیان ، آیا شرکا می توانند با آکادمی رانندگی کنند؟ آیا مخاطبان HubSpot حتی به پیشنهادات علاقه مند خواهند شد؟

در اینجا ، بیایید بررسی کنیم که چگونه تیم آکادمی HubSpot یک کمپین بازاریابی مشترک ایجاد و اجرا کرد ، و درسهایی که آنها آموختند می توانید در تلاشهای بازاریابی مشترک خود استفاده کنید.
کمپین بازاریابی مشترک HubSpot

برای شروع ، Moz یک درس ویدیویی برای دوره بازاریابی محتوای آکادمی HubSpot برگزار کرد.

"ایجاد خوشه های موضوعی و صفحات ستون" یک نسخه آزمایشی برای ابزار رایگان Mozilla Explorer بود.

کاربران می توانند از مطالب این درس برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنند و یافتن موضوعات ارزشمند وبلاگ را آسان و سازمان یافته کنند.

مارگوت مالک, مدیر ارشد بازاریابی, به من گفت: " مردم این درس را می‌بینند و می‌بینند که " هی, شما می‌توانید از این ابزار برای آزاد کردن دقیقاً کاری که این درس به شما آموزش می‌دهد استفاده کنید. "

کار می‌کرد.

نتایج مثبت از پرسش‌های تیم پرسیده شد. در عرض چهار ماه, این فیلم دیدگاه‌های درسی را به دست آورده‌است. در مجموع این افراد تماس‌های جدیدی کسب کردند.

آزمایش‌ها مشابهی نیز نتایج مطلوبی ارائه دادند. پس از رسیدن به بیرون, شرکا می‌توانند میزبان یک درس, یک منبع مربوطه باشند و یک شرکت cta را با یک پیوند مستقیم به اشتراک بگذارند.

تیم بازاریابی مشترک از این کمپین موفق حدس زد که این تاکتیک می‌تواند در سایر حوزه‌های انتخاباتی مفید باشد.

به عنوان مثال, تیم سعی در آزمودن یک تجربه مشابه در زمان وفق پذیری را در نظر گرفته بود.

به خاطر می‌آورد: " من به شرکای خود رسیدم تا ببینم آیا آن‌ها می‌خواهند به تعطیلات هفتگی بروند یا خیر. " تجربه آن واقعاً خوب بوده‌است - برای هر دو طرف مثبت است. "

دانش آموزان, مشابه درس‌های آکادمی, برای سازگاری آزاد شدند. این یکی از اعضای برجسته طراحی الگو, یعنی سلی طراحی الگو, در مورد ایجاد کیت‌های تجاری با استفاده از:

The همچنین توضیح داد که چگونه از تم‌ها در HubSpot، اهمیت طراحی وب سایت و ابزارهای طراحی مفید از جمله Canva استفاده کرد.

یک توسعه دیگر از فرصت‌های بازاریابی از وبلاگ HubSpot می‌آید. Mazur فکر می‌کند که پست‌های وبلاگ می‌تواند یک راه عالی برای افزودن ارزش بیشتر به شرکا و خوانندگان باشد.

پست مانند آنچه که بالا نشان می‌دهد چگونه شرکا می‌توانند از وبلاگ HubSpot's برای پست‌های مهمان استفاده کنند. این پست‌ها موضوعاتی را که مخاطب هر دو طرف بودند را مورد بحث قرار داد و در نهایت منجر به هدایت مشتریان برای شرکا و ارایه ارزش برای خوانندگان HubSpot شد.

در این نقطه، تیم بازاریابی چهار تاکتیک برای بهبود مشارکت شریک را شناسایی کرد: دوره‌های آموزش آکادمی، بلاگ ها، کمپین‌های فصلی (مانند Adapt)، و ارایه محتوا.

بنابراین، تیم بازاریابی چطور از این تجربه دور شد؟ آن‌ها به چهار درسی که بعداً یاد گرفتند شیرجه زدند.

۱. شرکت در بازاریابی می‌تواند توسعه یابد و باید.

هدف از آزمایش HubSpot's یافتن فرصت‌های موثر بازاریابی در میان گستره‌ای از تیم‌ها و در سکوهای متنوع شرکت بود. نتایج نشان می‌دهند که چگونه بازاریابی می‌تواند یک استراتژی برای شرکت گسترده برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار باشد.

با گنجاندن بلاگ ها، ویدئو، و محتوا، شراکت می‌تواند اهرمی برای ارایه ارزش برای هر دو طرف باشد. برای امتحان کردن یک تاکتیک مشابه، ممکن است یک فعالیت بازاریابی برای تیمی که به طور معمول از آن استفاده می‌کنید را مد نظر قرار دهید.

به عنوان مثال، شاید شرکت شما webinars و محتوای وبلاگ تولید کند. این کانال‌ها کانالی هستند که می‌توانند از یک کلاس یا پست در مورد چیزی که مربوط به این صنعت است، بهره‌مند شوند.

۲. تصاویر بهتر از ebooks برای محتوای شریک عمل می‌کنند.

حدود دو سال پیش، یکی از بهترین مسیرهای بازاریابی، پیشنهاد ebook بود.

بااینحال، Mazur و تیمش دریافته اند که ویدیو در مقایسه با محتوای شریک، بهتر از ebooks عمل می‌کند.

به عنوان مثال درس‌های آکادمی و webinars را در نظر بگیرید. نتایج این دو روش موفقیت بیشتری را ثابت کرده‌اند، که به طور متوسط هزار بار بیش از ebooks است. در دنیایی که مخاطبان اجتماعی اغلب اوقات ویدیو را به متن ترجیح می‌دهند، تطبیق با این تغییر به خوبی به تیم عمل کرده‌است.

۳. طرف رانندگی که از طریق کانال‌های جدید هدایت می‌شود دشوار است.

حتی با وجود اینکه این آزمایش موفقیت را شاهد بوده‌است، اما بدون برخی لحظات کوتاه، " هدایت برای شرکا دشوار است، و ما باید به کار خود ادامه دهیم تا این کار برای شرکا آسان‌تر شود."

او می‌گوید که عملکرد پایین می‌تواند ناشی از سردرگمی در حساب باشد. اکنون که اثبات there's امکان پذیر است، یکی از گام‌های بعدی در این فرآیند این است که اطمینان حاصل شود که شرکا راهی برای بدست آوردن leads بیشتر دارند.

۴. شرکای برای فروش محصول از سایر کانال‌ها ارزش پیدا می‌کنند.

حتی با وجود این که منجر به شکستن رکورد قبلی از تجربه اول شد، شرکا در این آکادمی ارزش پیدا کردند. عملکرد عالی به این دلیل است که انواع شرکا و محتوا انتخاب می‌شوند.

تیم Mazur's وظیفه پیدا کردن شرکای مناسب برای میزبانی آکادمی را برعهده داشت. درس باید منطقی، قابل پی‌گیری، قابل‌اطمینان، و یک تناسب طبیعی در محیط بزرگ‌تر و موجود باشد.

برای مثال، یکی از دوره‌ها در آکادمی "اهمیت عملکرد وب" است، یکی از درس‌ها "استفاده از Heatmaps برای عملکرد Optimize"، توسط متخصص تجربه مشتری در Hotjar هدایت می‌شود. در این درس ما یک برنامه آموزشی در مورد چگونگی استفاده از Hotjar's heatmaps برای آنالیز تعامل صفحه وب می‌بینیم.

یک درس در مورد استفاده از یک ابزار مفید برای تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت در این درس کاملاً مناسب است، درست است؟ اکنون، تصور کنید که آیا درس Hotjar در یک دوره صدور گواهی اجتماعی گنجانده شده‌است - نه به عنوان کمک.

از آنجا که سوژه‌ها مناسب هستند، مخاطبان به احتمال زیاد محتوای هر دو طرف را به یک اندازه مفید خواهند یافت - که در نهایت منجر به هدایت کیفیت بالاتر می‌شود.

حالا که استراتژی آکادمی به اثبات رسیده‌است، تیم Mazur's می‌خواهد آن را ادامه دهد. آن‌ها به شناسایی شرکا برای درس‌های دانشگاهی بیشتری ادامه می‌دهند، و علاوه بر درس‌های آکادمی، آن‌ها با فرصت‌های هم‌کاری بیشتری به حمایت از خود ادامه خواهند داد.

نهایتاً، تیم Mazur's برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار، به ارائه راهکارهای خلاقانه در جهت رسیدن به اهداف کسب‌وکار ادامه خواهد داد.

برخی از فعالیت‌های بازاریابی که دوست دارید چه هستند؟ شخصاً، Locos تاکو (As is Taco) در آنجا بسیار بزرگ است. چگونه می‌توانید برخی از تاکتیک‌های برنده را در مبارزات بعدی خود بگنجانید؟

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 175
:: بازدید کلی : 385